-.-.-.--.-.-.-.--.

är sjuuuuuukt trött. ser ut som om jag aldrig sett solljus och mina ögon är knallröda. helt lovely!
jasse var jätte rolig på lunchen idag. vet inte riktigt om jag vill skriva ut vad hon sa här för det kan tänkas vara lite perverst från min sida, men alltså... hahahahah börjar skratta så fort jag tänker på det. och nu kom jag på att det kanske inte var så värt att skriva det eftersom ni ändå får veta vad hon sa. nåja!
är hemma hos papsi just nu. ska äta lite varma mackor sen hade jag tänkt att ta några långa välförtjänta minuter i solariet. kom på att man kanske vill ha lite färg till balen som är på lördag?
efter de tänkte jag väl plugga lite till. tror inte jag har pluggat såhär mycket på alla de tre åren jag tillbringat på JB, kanske borde ha gjort de så jag sluppit panika nu. kanske hade varit smart? dumhuve jag e...
nej men såatte, nu ska jag käka!
puss



Kommentarer
Postat av: jasselito

ville ju bara se hur korven såg ut ju... :(

2011-05-17 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0