a kind of magic

jag har största matkoman.
var så sugen på glass och fruktsallad så slog på med en trippel portion. mår mer illa nu än vad jag gjorde imorse och då är det fan illa. kunde inte följa med till gbg heller, sooooorrrrii gånger tusen jenny </3
men imorgon måste jag i alla fall till skolan så jag kan få behålla de lilla bidraget så jag inte blir ännu fattigare.
har hunnit med att plugga lite idag. inte i närheten av klar med någonting men det är en början ändå. imorgon hade jag faktiskt tänkt att plugga lite i skolan också även om det resulterar i att jag får låsa in mig i ett grupprum.
men ja, jag tänkte bara skriva en liten kortis uppdatering. nu ska jag mysa ner mig i sängen med min man och kolla greys. tänk att jag har fått honom att älska den serien. han är mer fast än vad jag är, hihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0