åååååhujedamig

fyfasen vad trött jag äääääär! var riktigt kämpigt att gå upp imorse och ögonen gjorde ont för att jag var så trött.
sitter i skolan nu som jag gjort den senaste halvtimmen och tänkte börja plugga snart. fatta, jag är i skolan halv 8 fast jag egentligen börjar 1! vilken jäkla uppoffring. ska banne mig bli klar med det mesta hade jag tänkt så jag slipper hetsa och inte ha nå liv.
solen lyser i alla fall fast på vädret sa de att det skulle börja regna senare idag.. nåväl, går lättare att plugga då. vem vill sitta inne när det är varmt och skönt ute?
nej men jag hade väl inte så mycket mer att dela med mig av. kanske återkommer senare
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0