alright

är så trött, men jag behöver plugga. fast ändå sitter jag och kollar runt på skor, smycken och långklänningar så jag vet inte riktigt hur det går ihop.
åt lite spicy på lunchen idag med emil. var fan länge sen jag åt de så det satt riktigt fint. gick runt och kika på stan efter det i det fina vädret sen gick han tillbaka till sin praktik och jag till skolan. hihi jag slog hans rekord på fruit ninja med 200 poäng så då var det någon som blev lite suris. jag har nog ett allvarligt beroende när det gäller de spelet. kan sitta hur länge som helst och bara nörda. det var fan på tiden att jag slog hans rekord!
nu sitter jag hemma hos storasyster. har nyss lagat lite mat så nu är jag mätt och glad. har ångest över att jag inte tagit vara så mycket som jag borde av solen idag. får hoppas att de är lika fint imorgon också helt enkelt!
nej usch hade inge koncentration att skriva nu.
puss

jag låna denhär bilden från agnes blogg, lite busigt sådär, hoppas de inte gör nått!
men jag på scenen från UKM i hallsta och sara på bilden bakom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0