born to be wild

vart tog värmen vägen? det är fan svinkallt ute och imorse när jag gick upp så stod termometern på 3 grader!! hallå... nyss var det 20 grader och plopp så åkte de ner 100 grader. inte okej.
jag mår illa igen. jag orkar inte må illa och jag har absolut inte lust att kräkas bland folk, skulle inte förvåna mig att jag drar en repa på bussen. förresten påtal om bussen. jag har tappat mitt lilla kära tågkort någonstans. tänk, i 3 år har jag haft det och inte tappat bort det, eller okej, jag har tappat bort de men då har det alltid kommit tillbaka, men nu börjar jag tappa hoppet om att jag någonsin kommer hitta det igen. R.I.P... det är nog det enda som jag lyckats behålla en sådan lång tid. ni som känner mig vet att jag är expert på att tappa saker, så som nycklar och mobil och annat viktigt och nu har det hänt igen! stackars lilla tågkort :(
sitter fortfarande kvar i klassrummet trots att jag sluta för 2 timmar sen. funtar på att gå ner på stan och pröva lite studentklänningar. känns som om det är tid för att införskaffa sig en sån nu.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0