cause i dont think they will understand

vilket kvällsväder vi fick? eller ja, hela dagen har ju varit fin, men de har fan varit lite kallt.
har agerat lite flytthjälp idag. jag måste seriöst börja träna eller få upp min kondis. skrattretande hur klen jag är!
sitter hemma i hallsta nu och glor in i väggen ungefär. kul lördag? nejdå, ska följa med josse ut till stallet och röra lite på mig så det ska bli skoj. kul att prova någon annan häst ibland!
håller på att baka pizza också men den hinner nog inte bli klar innan jag åker så får käka när jag kommer hem.
imorgon ska jag upp med tuppen för att åka till sala. andra omgången av UKM så det ska bli skit kul. när man väl gått upp på scenen så vill man inte gå av, haha.
men nej, ska kika till pizzan sen byta om. hörs nog mer imorgonkväll eller nått
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0