don´t say my name

är hemma idag. jag gick upp när klockan ringde och allt och kände att jag fortfarande mådde illa. fixade iordning mig i alla fall för att se om det släppte och det gjorde det ju icke så då stanna jag hemma. tänk om jag skulle råka spy ner någon stackare?
så nu sitter jag i soffan och har världstråkigt. har lyckats få i mig lite choklad och det är det första jag lyckats äta utan att må illa.
har setat och skrivit lite på samhällen och det går trögt ska jag säga. varför kan jag inte bara snabba på istället för att vara så jävla lat? har nån jäkla spärr i huvudet som gör att jag inte kan koncentera mig eller nått!
imorgon är det tänkt att de som vill från sagoprinsen ska åka till sköna göteborg för att gå på filmfestival. jag vill åka. vem vill inte till götet lixom? dock om jag fortfarande mår illa imorgon så har jag ju inte såndär jätte mega stor lust att sitta på en buss i 4 och en halvtimme. det lockar inte att gå upp halv 5 heller för den delen. men men, imorgon är en annan dag så vi får allt se hur det blir!
nu ska jag fortsätta att titta på vem vet mest, 40+ program men det duger i krig!
puss


denhär lilla mannen saknar jag nått så oerhört just nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0