godmorgon

har nyss ätit upp mina mackor som jag tog med mig hemirfrån så nu är jag mätt och glader. eller nej, stryk glader. kommer inte vara glader förens det är student!
det regna imorse. det gjorde inte så mycket för jag fick skjuts till bussen. vart lite sådär lagom blöt när jag klev av.
måndag och ny vecka, wehow. skolarbetena ska vara klara om typ lite mer än en vecka och här sitter jag med högen full. what to do?
emh, i helgen var jag på bio faktist. med emil å emil och alicia. fast five var väl bra men väldigt overkligt emellanåt. trött var jag också så det var ett mirakel att jag höll mig vaken.
uscha nu ska jag skriva lite på min samhällsuppgift, det enda ämne jag kommer klara troligtvis, he-he.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0