i just came to say hello

tjolahopp!
igår fyllde jag år och det innebar väkning med sång och frulle på sängen och grillning hos morfar. jag hade en trevlig dag men nu vill jag gärna fylla 20.
idag åkte min fina till uppsala för att leva skogslivet. ska jag vara ärlig är jag inte ett dugg avis, paddla i nio timmar och bo i tält i regnet är inte direkt något för mig, usch fyfan. medans han roat sig med det så har jag och storasyster shoppat. fick med mig lite saker så jag är så nöjd så. tack bästa syster!
vi mötte sandra och käka lite subway sedan åkte vi och storhandla på city gross. hann med en fika hos sandras mamma också så nu är jag fan mätt för en vecka! sover väl kvar här i stan i natt sen är det skola imorgon.
men såatte tror väl inte jag har så mycket mer att dela med mig av.
hörs imorgon!
puss

bilder från balen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0