i love you, is that okey?

fyfabian vad tråkigt jag har.
ligger som i trans i soffan och har legat här sen sex imorse! fattar ni, sex! mitt huvud had domnat bort och ögonen sprängs snart av trötthet. fyfan säger jag bara.
har i alla fall beställt en studentklänning så det gjorde allt lite roligare. ni får inte se den förrens jag provat och den sitter bra, hihi.
ska snart cykla till macken och möta emil. är livrädd för att jag ska cykla själv den långa biten genom skogen, men jag är inte rädd för att det ska komma nån äcklig gubbe eller nått, nej jag är rädd för att det ska stå en varg eller en björn där på vägen och vilja äta upp mig! till råga på allt får jag ha tattarcykeln också. man sitter som en ostbåge och trampar för glatta livet!
igår när vi väl kom hem så longera jag båda shettisarna här hemma. jävlaranamma vad apollo sprang! han sprang och han bocka och han skutta som aldrig förr. riktigt roligt att kolla på faktiskt. när det var lisas tur så gick allt lite sisådär. hon trava något varv och så stanna hon och så repetera hon hela proceduren igen. riktig liten latis dedär.
de är så tråkigt att jag inte har någon kamera. allt blir ju lite roligare med bilder, ellerhur?
får se till att skaffa mig en tele snart så jag åtminstone kan fota lite med den. någon måtta får det väl allt lov att vara?
men men, nu ska jag slänga på mig nå kläder och trampa helvete bort till macken!
puss


att ha lite sådär halvlångt hår skulle ju inte vara fel inför studenten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0