i´m dying for company

shit vad jag har träningsvärk, helt sjukt! kan knappt gå när jag suttit stilla en stund, men de är bra, då vet jag att jag gjort något nyttigt iaf.
ja gårdagen var händelserik. börja morgonen med att missa bussen till sala. shit vad arg jag var. ska slänga min jävla väckarklocka åt helvete, den ringer aldrig när man verkligen vill att den ska ringa.
vakna ur en dröm precis när bussen gick såatte det var bara att försöka få tag i någon som kunde köra. det var ju inte de lättaste då ett, jag äger ingen telefon, två, klockan var halv 8 på en söndag och tre, internet krångla.
tillslut fick jag tag på angelica som hade sin super snälla kompis som skjutsa mig! hade panik tills jag var inne i sala och kunde andas ut.
allt gick bra under dagen bara de att jag tyckte så synd om agnes som fick stressa som en jävel.
var precis lika kul att gå på scenen som det var i hallsta. vi var duktiga tycker jag allt!
hahaha jag fick ett fan under dagen också. trodde seriöst jag skulle dö! de sluta med att sandra, sara och hanna fick kolla om kusten var klar när vi skulle gå till bilen och åka hem. 
i bilen hem var det allsång och en oändligt lång väntan i donken driven.
kom hem rätt sent så hade ingen lust att skriva då så jag la mig och kika på greys med min sötis.
imorse var jag mer död än levande. helt sjukt trött. 
sitter på en ovärd lektion just nu och skriver på min g-uppgift. vädret är så jävla underbart och då är det klart att man ska sitta i skolan och glo.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0