inge lyx

var nyss med i en tävling som brandos och TLC anordnar, man kan vinna 40 par skor för ett värde av 40 000 kr! inge lyx och kamma hem den storvinsten va? bara välja och vraka och få hem hur mycket fina skor som helst! helt underbart.
något annat som var underbart var att ligga i solariet några minuter sisådär. färgen bättrar på sig sakta men säkert så kaaaanske så kan jag också ha en fin bränna dehär året!
är dötrött också för den delen. tar på krafterna och gå upp tidigt på morgonen, plugga hela dagen och sedan plugga hela kvällen. ska bli så sjuuuuukt skönt när allt är klart! ska hoppa och skutta som en dåre.
men såatte ska packa ihop mina grejor och sticka hem till mamma nu.
puss

försöker hitta balfrisyr inspiration, var denna fin? dock kanske jag har för kort hår för den? åhååå, vill också ha långt hår!


eller denna?


eller denhär kanske? som ni ser så vill jag ha uppsatt eftersom jag inte har så mycket hår att komma med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0