it´s friday friday

är lite sådär småtrött just nu, fast var värre imorse. då var jag blind och gnällig.
har just skickat in en rättskunskapsuppgift, lite sådär skönt på morgonen. ska snart ha min redovisning som kommer bli dötråkig och ful, men vad gör väl det om hundra år?
är fredag idag och det är underbart. ska inte göra någonting alls som har med skolan att göra för imorgon kommer vi ändåså dö. känns skönt att jag kommer dö fin. nysminkad, håret fixat och en balklänning på det! blir nog super.
på tal om något helt annat så gick vi vidare till riksfestivalen i UKM, rätt coolt och jävligt kul! agnes är så duktig så duktig! vi modeller är också rätt duktiga tycker jag.
men om man skulle ta och skriva pyttelite på smhällen innan man börjar? effektiv är mitt andra namn.
puss

bilden är lånad av marisha. jag från ukm i hallsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0