keep on dancin till the word ends

livsglädjen bara for ur mig rätt som det var.
har varit asduktig och pluggat nu i flera dagar (ja ni kommer få höra om mitt pluggtjat ända tills de är över), jag har setat från 9-4 varje dag fast jag slutat vid lunch eller börjat 1 och nu ba, tjoff, så dog de. undra när den bestämmer sig för att komma tillbaka?
börjar tröttna på min spellista. har 8 låtar som går om och om igen och jag kan medge att det börjar bli väldigt tjatigt nu. kan snart en hel låt på spanska och då har man nog hört den x antal gånger för mycket.
ska åka till virsan idag. alltid lika spännande. skulle vilja ta en sväng med någon av hästarna men vet inte om mitt pluggschema tillåter det riktigt. annars skulle jag bara vilja lägga mig i sängen med min pussepojke och kolla på film och bli tjock. fan vad fint.
eeeeeeh ska väl skriva lite till på historian som går skit dåligt. har påbörjat minst tre olika redovisningar men ingen är bra, ucsh vad jobbigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0