måndag

vart en sliten helg kan jag faktiskt påstå.
utgång i fredags och den har jag ju redan berättat lite om.
i lördags var jag huuuur trött som helst så låg i soffan och dog litegrann tills tårtan tjata på att jag skulle komma in till stan och fira valborg med dom.
drog mig in till stan och bort till brottberga och träffa alla människor. åkte sen och handla mat till kvällen och det vart ju en del kan jag säga!
började grillningen och det var verkligen iskallt så vi fick sitta inne och äta. gick ju bra det också? dock hamna jag i världens längsta matkoma så det var ju mindre bra.
senare mot kvällen börja jag må konstigt så jag åkte hem till syster medans de andra drog ut.
fick skit ont i magen så jag låg och tjura för mig själv i soffan. senare spydde jag som en jävla gris så det bara flöda! haha fyfan va äckligt! jag tyckte så synd om mig själv och inte kunde jag sova helller.
igår mådde jag bajs. mådde illa 90 procent av dagen men somna rätt så fint på kvällen sen!
nu sitter jag i skolan och hungrar ihjäl. tur att det är köttbullar så man kan bli mätt även denhär dagen.
puss

denna bild hitta jag i vlt i morse. man är väl kändis?
lite sådär mindre fin var den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0