nytt inlägg

idag har det varit en bra dag, skolrelaterat i alla fall. klarade historian som var så jääääävla skönt! och fick nyss reda på att jag fick mvg i rättskunskap! alltså jag vet inte vad jag lyckats gjort för att få ett mvg, men så jävla bra! tjohej, det gjorde min dag.
vi fick fika idag på historian. några klassisar hade bakat så det var ju en lagom fin frukost. var inte ett dugg hungrig när det var dags för lunch sen och det var ju synd då det äntligen lyckades vara något som jag tyckte om.
är i virsan just nu och pluggar litegrann. försöker få mitt projektarbete att bli klart och det får vi ju se hur det blir med den saken.
imorgon är det dags för lite jobb. 11-17 så det är ju trevliga pengar sådär på en lördag. vi handelsjobbare har det gött ibland! får nog se om det blir en bio sen på kvällen, vill ju så gärna se pirates of the caribbeanfilmen.
på söndag ska jag bli hurtig tillsammans med min loverboy. vi ska börja power walka så det ska ju bli spännande och se hur många gånger jag orkar av det!
nu hade jag tänkt att trixa lite mer i PS och ta en och en annan klunk av mitt vin sen ska jag mysa ner mig i sängen.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0