nytt inlägg

sov som en stock imorse, vakna klockan 1 och det är inte för vanlighetens skull.
var på bal igår och det var ett jäkla flängandes på mig ska jag säga.
var in till stan på morgonen och fick mitt hår fixat som blev super bra! sen vidare till hallsta och bli sminkad som också de blev super bra!
kan säga att jag hade det trevligt på balen men jag sätter nog gärna inte på mig en balklänning nu på ett tag.
har precis prövat min studentklänning och den var fin så den behåller jag. älskling var så snäll och köpte den åt mig :)
var väl ungefär det jag ville säga.
puss

inte de bästa bilderna, men ni ser ju helheten i alla fall och nej jag ska inte ha de trosorna ;)


och jag är inte alls kobent, eheh


från balen igår. en blind sandra, bitchig-min amanda och lost mathias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0