sista maj

va fort maj har gått? den lixom bara svischa förbi!
var döds trött imorse när klockan ringde och det var inte lättare att gå upp när emil klamra sig fast vid mig och vägra släppa, haha.
ska alldeles snart träna till utklädnadsshowen när lite fler klassisar bestämmer sig för att komma till skolan.
fick i uppdrag att gå ut med angie på lunchen idag istället för att äta en stillsam lunch på konserthuset. what to do? nejdå, angie är gullig och gör mig glad så det kan ju behövas.
efter skolan traskar jag hem till angelica igen för att fixa mig lite inför studentmiddan.
alltså känner att dethär blev världens sämsta inlägg så tror jag avrundar här.
skriver kanske sen om jag får lust.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0