tisdag

trodde det var onsdag idag men icke sa nicke, de var tisdag.
börjar sent idag men sova fick jag ju inte göra då angelica har svårigheter att stänga av sitt alarm på morgonen!
det var dock underbart att vakna av att solen stråla så fint.
sitter i soffan just nu och har ätit frukost för en stund sen, nu har jag tråkigt. börjar om en timme ungefär så vad ska jag göra fram tills dess tro?
skulle vilja sätta mig i solen men då måste jag sitta på vändplan och där har jag ingen lust att skylta med mina kritvita ben.
nej om man skulle ta och kika på simpsons som börja alldeles nu?
puss

jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Angelick

Hahaha vadå tyckte du det var drygt imorse? ;) var ju aptrött. Man behöver faktiskt inte sitta på vändplan det räcker att ställa stolen nedanför trappen ;)

2011-05-11 @ 01:36:03
Postat av: svar;

ja och tack vare dig vart jag också aptrött :D men det var ju skugga där så det gjorde ju inte så mycke nytta :m

2011-05-11 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0