torsdag

somna asskönt igår! för att vara en soffa så är den jävligt skön att sova på. dock var det inte lika skönt när klockan ringde imorse, jag snooza till och med och jag snoozar nästan aldrig.
är lagom stressad nu inför studenten. jag har räknat lite fel så nu jäklar måste jag kötta på, herrejösses vad ska jag ta mig till?
brandlarmet gick på skolan idag. shokri, våran historia lärare kommer in i vårat klassrum, helt dödsseriös "inte för att skrämmas nu men brandlarmet har gått så jag vill att ni lugnt och stilla går ner till samlingsplatsen" det hade inte ringt något hos oss för fem öre så det är ju skit bra om det verkligen skulle börja brinna. då är vi de första på skolan som dör, typ. hade verkligen inte tid alls för att gå ner till någon samlingsplats men det var bara att lunka ner.
efter skolan gick jag och jassebasse på stan. hon skulle visa mig studentklänningar men det var bara jag som fick med mig något hem. köpte örhängen, en BLUS (tycker ordet är så fult) och en bikini. hittade flera linnen också men de la jag undan för bättre tider hihi.
nu sitter jag hemma hos angelica och äter godis. ska snart sätta igång och plugga lite sen sticker jag hem till hallsta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0