uuueeeeeh

pluggat som ett djur idag och ändå känns det som om jag inte kommer någonstans?
har setat från 1 till halv 9 med paus att gå hem från skolan och laga mat. såhär mina dagar kommer se ut tills studenten, hej liv! skulle lätt kunna betala någon att göra några av mina uppgifter. någon som känner sig frivillig? någon?
kollar på sagan om ringen som går på sexan i brist på annat. ska snart lägga mig i sängen så jag orkar upp imorgon. då är det upp med tuppen för morgonmöte på MQ klockan 8, sen efter det är det iväg till skolan till 4 sen inhandla färg och sen hem och färga min hemska utväxt. hela huvudet är grått och råttfärgat, dags att gör nått åt det nu. allra minst inför balen som jag förresten inte alls är pepp att gå på.
naae ska borsta tänderna nu och lägga mig i sängen.
puss

Kommentarer
Postat av: Birgerlinea

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-11-09 @ 11:25:50
URL: http://birgerlinea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0