weehow

fyfan va varmt det blev ute? höll på att dö av värmeslag när jag kom hem nyss. helt sinnes.
idag vart jag klar med samhällen och det var för jävla skönt. är klar med historian, religionen och med rättskunskapen. det är typ de ämnen som jag vet säkert. alla andra ämnen är jag klar med men inte fått något fastbestämt betyg på såatte det är ju kul.........
har tränat till utklädnadsshowen också som är på onsdaagg, det blir nog bra dedär! har också varit på mediafestivalen som JB anordnar varje år. det var min första så det var ju spännande, eheh.
måste börja kika på vad man ska ha på sig imorgon på studentmiddagen. jag har absolut inget roligt att ta på mig så det är bara bajs.
beställde dock hem ett par skor som jag ska ha på studenten. de va väldigt fina, tror jag. har inte riktigt bestämt mig.. de som jag egentligen ville ha var slut i min storlek :(
men men, nu fattas det bara en kvällsklänning sen är jag redo för min student!
puss

vad tycker ni? benen fick jag med på köpet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0