hejhej!

idag är det lördag minsann. 
har jobbat ett kortispass idag och jäklar vad folk vi hade! sen är det ju vissa som man bara vill putta ner för rulltrappan, men ja, det finns folk till allt.
sitter hemma hos min syster just nu. hon är i stallet och fixar så jag sitter här och kikar lite på tv. känns som det var år och dar sen jag kolla på tv. kan ju vara trevligt det också istället för att nöta dh som en dåre.
-
jag har hittat världens finaste skor också!! nu vill jag ha lön så jag kan få ta hem dom små finisarna. åh vad jag älskar skor!
-
är hungrig också. men vet inte riktigt om jag orkar göra iordning något.
vi skulle visst till enköping eller något sådant och dricka vin och va glad, jag tror vi skulle det i alla fall? det visar sig. vore trevligt tycker jag allt!
-
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0