onsdag

trodde jag skulle dö när klockan ringde imorse. jag var så trött så jag vet inte vart jag skulle ta vägen. 
vart ett jobbpass idag, 10-19 och jisses om mina fötter har lidit av detta? har haft mina boots med klackar hela dagen så kan ju vara därför.
men ja, rean har dragit igång hos oss och då kommer det helt plötsligt folk som aldrig kommer annars, och gud vad dryga människor det finns. herrejösses.
har haft i stort sett fullt upp hela dagen så det är ju alltid något. ska jobba imorgon också fast ett 12-19 pass.
just nu ligger jag utslagen i sängen. har nyss duschat och ätit mat så ska kika lite desperate snart. krigar mig igenom hela serien eftersom jag tappade bort mig någonstans där på mitten.
jaha nehe.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0