pretty please

fyfan vad jag är seeeeg. jag känner mig som en zombie, som jag aldrig sett dagsljus och aldrig kommer få se det igen. 
jag fick jobba igår. det kom lite sådär spontant när jag vakna och fick se att min chef skrivit sms. vart ett 16-19 pass för att jag var sådan sömntuta, mend det gjorde inte så mycket eftersom butiken var i princip död när jag kom. fast jag hade det rätt mysigt ändå där jag gick och pula med autovarorna. bäst var såklarrt när jag kom hem och möttes av lukten av spagetti och köttfärssås, jag var såå hungrig!
jaha idag då?
nej inget. 
eller jo egentligen har jag varit duktig som diskat, lagat mat och tvättat. samlar på mig vuxenpoäng så det sjunger om det!
sen har jag färgat håret också. lite åt det rödare hållet kanske. jag tror det är lite rött i alla fall? det visar sig väl. 
min bättre halva är och jobbar natt och tvboxern tog han med sig. inte till jobbet men till sandra. det betyder ingen tv för mig ikväll/natt. åh, det är så tråkigt att vara själv om kvällarna. allt är ju som allra mysigast då!

det har ju också varit kanelbullensdag idag. jag ville ha kanelbulle men ett helt ovärt tjaffs uppstod mellan mig och emil så det tog för lång tid innan någon av oss ville erkänna att vi varit töntiga. det hela började med att han råka slå mig i ansiktet när vi busade i soffan, så då blev jag arg och drog honom i håret. haha en klassiker när det gäller mig. att dra emil i håret är som att ge honom en pungspark ungefär, så då blev han väldigt arg på mig, det vill säga, ingen kanelbulle.
jätte jobbigt när jag inte kan skriva i stycken på min blogg. allt bara rullar på efter varandra som ett enda stort kludder. vet inte vad jag kan ha gjort för fel? säkert när jag trott att jag varit värsta designaren på headers och koder, så har jag väl lyckats sudda bort någon kod eller två.
nej usch, nu ska jag poppa poppisar!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0