sjukis?

jaha jag visste det. här om dagen sa emil som nyss haft halsfluss eller nått sånt "de var länge sen du var sjuk nu?", och sjäääälvklart skulle jag bli det. typiskt..
har bara varit hemma och tyckt synd om mig själv. en sugig dag helt enkelt så jag tog mig i kragen och följde med angelica och pontus för att hämta pizza, som jag förresten fick smaka av. turgubbe jag ärå.
-
eftersom jag är sjuk och ingen vill ta hand om mig så åker jag hem till mamma ett tag. mamma är alltid bäst när man är sjuk.
ska bara orka ta mig från vässan till hallsta. de är ju en annan femma. just nu ligger angie så sött i mitt knä och sover. sötan!
dricker också nå aaasäckligt te från kina. det smakar som nermalen blomma eller nått. men tydligen ska det vara bra när man är sjuk.
-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0