torsdag

längtar lite till julen nu när jag tänker efter. allt blir så jäkla mysigt då!
tror jag längtar lite till snön också, men bara lite. den kan få stanna någon vecka sådär sen kan det bli vår igen.

-

ligger i soffan just nu och håller på att hungra ihjäl. orkar inte riktigt resa på mig för att gå ut i köket än..
förkylningen fortsätter sin lilla parad och den kan gärna få ge sig nu tycker jag. min näsa svider efter allt snytande. usch va jag hatar att vara sjuk.

-
försöker komma på vad jag ska klä ut mig till också nästa helg. tycker det där är så svårt, man vill ju inte vara nått som precis alla är men ändå slutar det alltid på nått vis att man är det i alla fall. nå roligt förslag som ni kan dela med er av?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0