trött

idag är jag trött. sådär tråkig så jag inte orkar göra något. sitter dock och funderar på om jag orkar gå förbi emils jobb och hämta pengar så jag kan gå och köpa godis, men inte ens det orkar jag nog trots att jag är så sjuuukt godissugen.
helst av allt skulle jag vilja åka till citygross där mina favvisgodisar finns, men det blir ju skitjobbigt isig. haha.
har i alla fall börjat med maten. jobbigt bara att potatsen ska koka så jäkla länge.
igår vart det en utgång och efter mycket om och men och spring på stan så hamna jag och jasmin på poco loco. jenny tappa vi någonstans på vägen, haha!
men första gången jag är där sen de gjorde om och det var väl i princip samma. kanske lite fräschare och inte lika mycket drygt folk.
men sitter somsagt hemma nu och jäser. har laddat upp med disneyfilmer som jag inte sett på evigheter. jag kan aldrig bli för gammal för disneyfilmer. bästa någonsin!
puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

HHa ja mig tappa ni verkligen på vägen.. Kul att röja på Pluto själv hehe ;)

2011-10-05 @ 22:44:06
Postat av: svar -

haha du gjorde säkert ett bra jobb ;)

2011-10-05 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0