Let me see your body go like a maraca-ca!

här sitter jag och snart somnar för att mina vänner jasmin och jenny är så sega.
är ju tänkt att vi ska ut på äventyr ner på stan. är lite vinsugen sådär så det passar kalas!
idag har jag jobbat lite på mq. har varit bra rull i butiken, det är kul! värsta som finns när det knappt är några kunder så man bara står där rakt upp och ner eller viker samma tröja tjugo gånger.
fan va varmt det var idag också! shit, trodde jag var smart som tog väst och tröja när jag skulle gå till jobbet, men jag höll på att svettas ihjäl! ja, så kan det vara.
tror jag ska ta och öppna min flaska nu. den bara ligger där så snällt och väntar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0