Hola!

Här sitter jag i vanlig ordning och pluggar C-teori. Så jäkla skönt att vi är i princip klar med alla teorilektioner nu så man kan börja fokusera på YKB-provet. Usch, jag får magknip varje gång jag tänker på det. Det är liksom ett enda stort prov på allt som vi haft mindre prov på.. Jaja, än är det ett tag kvar i alla fall!

Nu har vi äntligen fått börja köra! Det har jag också haft lite ont i magen inför då vi haft jätte mycket backning på olika sätt, och jag ska väl erkänna att jag inte är en sådan höjdare på att backa med min personbil och jag skippar det mer än gärna, så jag trodde att jag skulle vara s.ä.m.s.t men när vi väl körde igång så gick det asbra! Var så sjukt roligt och jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv.
Mycket saker man ska hålla koll på, växlar som ligger på andra ställen än vad man är van vid i en bil, hög och låg växel, bredden, längden, vridpunkter, speglarna osv osv, och det går bättre och bättre för att bara ha kört i 4 dagar.

Den här veckan har vi varit i klassrummet igen, eller ja, denna veckan blev bara 3 dagar då vi har hemstudier måndag och fredag, men det var bra segt alltså. Man vill bara ut nu när man väl har börjat! Sen att vi hade en hel dag med prat om bara lagar och regler om kollektivavtal, facket och allt sånt där annat tråkigt så räckte det mycket väl med bara 3 dagar den här veckan haha.

Imorgon har vi som sagt hemstudier så jag fick en långhelg vilket kan vara gött! Jag lyckas dock alltid jobba när vi har det så blir kanske inte riktigt samma sak.
Nu funderar jag på om jag kanske ska ta och måla naglarna eller om det är alldeles för jobbigt? Det tar ju alltid så himla lång tid innan färgen torkar och då har jag redan tappat tålamodet för länge sen och så är dom förstörda.
Tror nog jag tar mig ett glas vin istället. Eller är det för tidigt för det? hahah Jag beställde från bolaget Carolina Gynnings vin, de vita, och man var tvungen att beställa 6st flaskor på en gång så jag har ju så det räcker om man säger så! Dock fick man flaskorna i en jätte fin trälåda med ett målat motiv på locket. Den är ju fin att ha sen även när man druckit upp vinet.

Näe, ska nog leta efter något roligt i kylen sen lägga mig i soffan en sväng och bara vara.
PUSS

https://cdn1.cdnme.se/646910/8-3/20160401_130019_57065407e087c32443dbe1c2_thumb.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0