Bra helg

Hej.
Idag är det söndag och jag måste plugga då jag skjutit upp det sen i torsdags heheh...

I fredags hade vi hemstudier men åkte ändå till skolan vid 8 och hade en liten lektion om motorn eftersom man är lite trög.
Åkte sen till hälla en sväng med Alicia och shoppa lite på Rusta av alla ställen. Hittade en fin matta och lite annat smått och gott.
Efter det så hade jag en klipptid så åkte iväg dit och fick bort allt de slitna. Så nu är håret hyfsat fräscht igen. Köpte en jätte bra spray som man kan ha i utväxten så den inte syns. Världens smartaste grej! Speciellt när man är brunhårig så blir ju utväxten lite grå och de syns ganska snabbt så då är denna spray perfekt! Slipper man se så grå ut.
På kvällen sen kom Danne och hans flickvän Angelica över för att umgås. Vi pratade och drack lite sedan spela vi poker en sväng vilket jag och Angelica ägde på! haha
När vi hade fått i oss lite dricka så ville vi såklart ner på stan också (suck), så vi kila förbi Strike och Harrys. Väldigt trevlig kväll.

Igår jobbade jag en sväng mellan 12-16. Haltade omkring som ett handikapp då jag hade slagit i tån hemma på fredagen. Tån är helt blålila och jag gråter lite varje gång jag måste ha skor på mig.
Åkte hem och bytte om och lite så sen åkte jag tillbaka ner på stan för att äta lite på Indigo med Gustav. Så jäkla gott! Önska att jag inte kunde bli mätt så fort så man kunde ha ätit mycket mera! haha
Efter maten var vi så trötta så vi gick förbi hemmakväll och köpte väldens största godispåse sen åkte vi hem och la oss i sängen och kolla på film. Jag hann äta 5 godisar sen somna jag som en liten unge på Gustavs bröst.

Idag ska jag somsagt plugga men innan det ska jag nog försöka komma ut i det fina vädret och gå en liten sväng.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0