Händelserik helg

Hej!
Helgen bara for förbi och en måndag är snart över.
Den här helgen var väldigt speciell då min andra halva frågade om jag ville förlova mig med honom! 
Vi hade bestämt oss för att fira alla hjärtans dag och vår 2 årsdag på lördagen då det kanske är en lite roligare dag än på en söndag.
Jag kom hem från jobbet och så stod det en stor bukett rosor och två champange glas på köksbordet. Efter jag gett honom min present så fick jag sätta mig vid bordet. Han gick iväg en stund och när han kom tillbaka så såg jag på hela honom att det var något som skulle hända. Haha han var så söt och nervös. 
Så tog han fram den lilla asken med ringarna och frågade om jag ville förlova mig med honom. 
Jag vart såklart jätte glad och självklart svarade jag ja! 
Sedan skålade vi i champange och åt god mat som han hade fixat så fint. Älskade människa!❤ Kunde inte bett om en bättre alla hjärtans dag.

På söndagen jobbade jag och sedan åkte vi hem till mamma för att äta middag tillsammans med familjen. En väldigt mysig kväll.

Idag var vi till guldfynd för att lämna in våra ringar som var lite förstora. Hoppas det går fort att fixa så vi kan få tillbaka dom snart. Känns redan naket utan den på fingret! Haha

Imorgon är det dags för skola igen så nu ska jag släcka ner och försöka sova så jag orkar upp imorgon bitti. Har även ett jobbpass som väntar.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0