Tröttare dag

Hej!
Idag har det varit skola som alla andra dagar och vi har haft vårat första prov. Prov på Yrkesmässigtrafik och jag var dyng nervös, vilket jag kanske inte behövt vara då det visade sig att jag hade pluggat på bra. 22/22 rätt! Wehow!
Resten av dagen prata vi om fraktsedlar och vad som behövs finnas på dom osv. Jag är fortfarande förkyld vilket betyder att jag inte kan ta in sådär väldans mycket information. Huvudet är som en sten just nu alltså. Vill bli friiiiisk!

Efter skolan var det dags för jobb där jag plocka med varor och inte försökte snora på kunderna.
Kom hem och åt och nu har jag precis pluggat denna jäkla körkortsteori. Är så sjukt trött och tung i huvudet så ska dricka upp mitt glas vin (som jag inbilla mig att jag behövde för att tänka bättre när jag plugga) och sedan gå och sova. Hoppas på att man kan vara frisk och normal imorgon istället.

Justja! Glömde skriva att jag köpt min första egna bil! Så excited!
En röd liten söt Ford focus minsann! Så skönt att kunna åka när och som man vill utan att behöva dubbelkolla så man kan låna bilen först. Nu har jag verkligen en egen bil och ingen är gladare än jag!

Blev väldigt mycket uttropstecken nu på slutet såg jag men det sket man väl i

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0