I was here

Hej!
En ny vecka har börjat och vi har haft våran sista teorilektion ever! Så jäkla skönt! Nu ska vi ut och bråka med släpen och det ska bli spännande och se om jag är trögfattad eller om det går ganska bra, haha. Jag har dock en tendens att tycka att jag är sämst på allt jag gör i princip men ska försöka vara lite snällare mot mig själv nu.
När vi övningskörde med bara lastbil så bara sucka lärarna åt mig där jag satt och svor för mig själv och var självkritisk. Dom tyckte inte att jag sög och de tyckte att jag var ganska duktig på det jag höll på med så jag antar att det kanske är dags att lyssna på dom haha.

Just nu händer det ganska mycket i mitt liv. Idag var jag till exempel och skrev på papper till min alldeles egna lägenhet. Där jag ska bo helt själv.
Jag har aldrig bott själv förut utan en sambo och jag inser att det är något jag vill prova på innan det är försent och man skaffar hus och barn. Jag tror det kommer bli jätte bra och framförallt nyttigt för mig att få ha något som bara är mitt. Jag är i alla fall väldigt exalterad.
Jag beställde en säng tidigare idag och den är sååå fin! Tror jag kommer sova som en prinsessa i den. Nu måste jag bara hitta en soffa och soffbord också. Tycker det är så jäkla svårt detdär. Speciellt de två sakerna. Soffan vill man ju att den är både skön och fin, sen ska ju bordet vara bra i storlek och fint det också. Jaja det blir nog bra.
Egentligen skulle jag behöva en matta, sängbord och matbord med stolar också men som student är man inte världens rikaste så det får vänta för nu.
Om två veckor är det inflytt!

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0