Tisdag

Hej!
Alltså denna tisdag har jag varit så sjukt trött. Eller ja, jag är fortfarande trött. Skulle vilja gå och lägga mig typ nu egentligen men det går icke när man har prov imorgon.
Jag känner mig verkligen helt lost på detta. Vi lär oss om lastvikter och vägarnas bärighet och jag kan verkligen inte få in det i mitt huvud. Det hjälper inte heller att hela klassen fattar hur man gör och så sitter man där själv å ba ??? Önskar jag var ett geni. Gud vad lätt allt hade varit då!
Just nu sitter jag med tungboken och typ 100 papper över hela köksbordet och verkligen försöker förstå men då det inte går sådär jätte awesome så har jag gjort lite körkortsteori på C-kort istället. Det får mig att känna mig lite smartare i alla fall haha.
Längtar tills nästa vecka då vi ska få börja köra ute på banan. Kommer vara livrädd men det kommer nog bli jätte kul! Sen att vi inte har något prov alls den veckan gör ju saken väldigt mycket bättre.
Tänk, jag har redan gått 2 månader snart i skolan och har hunnit haft typ 18 prov eller något sådant. Haha gud, har aldrig varit så trött som jag är nu. Det tar på huvudet att smälla in så mycket information man bara kan om dagarna.

Helgen som gick då?
I fredags hade vi hemstudier så det betydde ingen skola. På eftermiddagen jobbade jag till stängning och sedan vart det middag hemma hos svärfar tillsammans med gustavs systrar med pojkvänner. En trevlig kväll trots att jag var väldigt trött.
I lördags var det födelsedagsfest hos Danne så då var vi där och umgicks och spela beerpong. Jag är inte världens bästa på det måste jag medge men det var roligt!
I söndags mådde jag skit så då låg vi bara i sängen och kolla på filmer. Jag sov väl mestadels av dagen dock men det var bara för att jag ville att den skulle ta slut, haha. Så jobbigt när man är bakis och dagen aldrig tycks ta slut.

Imorgon lutar det åt en ganska kort skoldag sedan är det bara en liten stund på torsdagen sen är jag ledig till tisdag nästa vecka då det är påsk. Vääääldigt skönt, men dock så ska jag jobba istället..
Fast om jag får nå påskägg och lite påskmat så ska de väl gå vägen :))

Nu ska jag plugga lite till på vikterna sen ska jag börja med maten så den är klar tills Gustav kommer hem från jobbet.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0