Trötthetens dag

Hej
Har haft lyxen att vara ledig från skolan i 4 dagar så när klockan ringde imorse så var man kanske inte så jätte peppad på att gå upp.
Visserligen har jag jobbat fredag-söndag men då behöver man inte gå upp fullt lika tidigt.
Imorgon fick vi dock lite sovmorgon så det ska bli skönt. Då hinner jag mixtra med mitt nya smink som jag fick hem idag! Älskar att beställa saker och när man får hämta ut paketet. Blir som en present från sig själv liksom haha.

Igår var jag som sagt ledig och då åkte jag faktiskt ut till stallet där jag inte varit sen jag började skolan.
Var jätte skönt att få komma ut, och speciellt nu när det börjar bli lite varmare ute. Ville verkade också tycka att det var skönt att komma ut och få springa av sig lite.

Usch jag är verkligen jätte trött idag.
Har i alla fall gjort lite teorifrågor så funderar på om det får räcka som plugg idag. Har i och för sig prov imorgon men det verkade inte vara något sådär jätte svårt så det kanske löser sig ändå heheh..
Hungrig börjar jag också bli, men det känns kanske lite skevt att äta kvällsmat klockan halv 5 på eftermiddagen.
Visserligen kommer jag väl somna runt 9 ikväll så kanske lika bra att få det överstökat. Ilandsproblem man har alltså..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0