Rull, rull på

Hej!
Sitter i soffan och kollar på film. Har nyss tagit ett bad plus att jag har hunnit gjort matlådor för veckan! Idag var jag hemma från jobbet innan halv 4 och det är sjukt vilken skillnad det gör när man slipper jobba 100-timmars dagar. Hann till och med handla?? Kan det inte alltid vara så här? haha

I helgen vart det en 2dagars igen haha... Blir mycket sådant nu men det är ju för att det är så roligt! Älskar när jag kan vara spontan och göra det som faller mig in. I fredags vart det först en lång jobbdag så jag var klar runt halv 7. Då åkte jag direkt och hjälpte till när Basses mamma skulle flytta. Höll på i ca 2 timmar sedan åkte jag hem och duscha och medans jag stod och bädda sängen så hörde Alicia av sig och fråga om jag ville komma hem till henne en sväng så då åkte jag dit. Haha var så jäkla trött egentligen men vafan, sova kan man göra när man är död sen.
Blev en runda på Publik och det var riktigt kul! Mycket folk dock..

I lördags vaknade jag klockan 13.40!!? Hahah snacka om att jag behövde sova. Sov verkligen som en stock och fatta ingenting när jag vakna. Typ när man knappt vet vad det är för dag ni vet?

Chilla omkring här hemma en stund och sedan kom mamma förbi en sväng.Följde med henne hem till Kolbäck för att Hanna fråga om jag ville med på hemmafest så ja, varför inte liksom?
Det var trevligt och det blev inte så sent så det var bra haha! Tror vi kom hem vid halv 2 ungefär.
Poppa varsin påse med popcorn och sedan var det godnatt.

Igår var man inte pigg kan jag säga. Var inte speciellt bakis bara jäkligt trött.Hade tvättstuga också och det var väl lika bra annars hade jag nog sovit bort hela dagen.

Känner att ögonen börjar bli trötta nu så ska nog kika lite mer på filmen och sedan är det sovdags. Usch vad skönt! Och så har jag mitt första stopp i Västerås så jag kan börja vid 06.15 woop woop!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0